morron :P

Hej! har ni alla sovit bra inatt? jag har det iallafall. Skulle ha duschat nu imorses, iaf håret men jag orkade inte! Så då kom jag på att jag läste i en tidning för ett tagsen, där det står hur man ska göra om man försovit sig och om man inte hinner tvätta håret : lägg babypuder i håret! sådant man pudrar deras rumpa med! det hjälper faktiskt, ja la i det och det ser la kanske inte ny tvättat ut med det feta försvann! yey. Ett tips :) Snart ska jag springa iväg till bussen.. antadligen proppfullt med folk like always. Måste sitta jämte någon person.. & alla tittar på en när går på bussen känns de som ;P aja. Slutar tolv idag så jätte skönt, ska hem och då ska ja duscha :P Mikael väntar nog på mig i hans hus senare idag & då ska jag åka dit, saknar dig så mycket! Puss

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0