moget.

Jag är hemma nu, vart hemma ett tag. Är inte så bloggsugen idag känner jag.. kom på att det var någon random person som ringde mig igår runt halv tolv med dolt nummer. Var inte alls kul. förstörde min kväll. Var någon tjej som sa att jag beställt en dildo och frågade om jag ville ha den på nyår eller julafton. Vart nästan paff så kom inte på vad jag skulle svara, men hon sa att det är många som tror vi busringer men detta är inget skämt ditt äckel, varför skulle vi vilja ringa dig din snuskis & om du inte svarar på våran fråga kommer vi spåra hem till dig och blabla, klicka tillslut bara. Undrar vilken idiot det var. Antadligen någon jag kände, eller som ogillar mig men kan säga att det var inte kul någonstans.


Nu blir det godis & cola. ♥ Är hemma själv med mamma tills imon :)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0