mjae

Ja ni, jag längtar verkligen tills fredag! iiih kan knappt bärja mig. :D Och simone skickade sms till mig innan om att hon måste komma hem till mig as tidigt imon om vi ska ses, och ja vill ju ha sov morgon :P haha men hon svarade aldrig på mitt svar så vi får vell se.. HATAR att fritidskortet inte gäller förrän efter fyra -.-
Jaja, jag får vell snart gå och lägga mig i sängen :) det blir inte så många inlägg idag tyvär :/ hoppas ni överlever! Skriver mer imorgon, LOVAR :) puss!♥

Mikael, jag älskar dig & allt handlar om att inte se allt negativt och inte leta fel, iaf för mig. Jag vill alltid vara din!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0