Min dator pajj :'(

Helvete säger jag bara! Igår så satt Emelie vid min data & då kom det upp något om att man måste uppdatee datan, så hon gjorde ju självklart det men sen idag upptäckte vi att ljuden har blivit helt cp. Ljudet liksom ekar, det låter långt bort och så hör man att det låter helt fucked up. Fick panik, så mamma ringde morfar så nu är den hos honom, min lilla rosa data ;/ sen när jag kom hem så sa mamma att han har ringt och att alla mina bilder & andra saker från den 4:mars har försvunnit. Jag dog och är jävligt förbannad, han ska åter uppdatera den men inte ens säkert ljudet kmr tbx + att då har ja förlorat en massa grejer :'( HELVETE!! fitta..

I övirgt så har dagen vart bra, jag och emelie har gått runt i knalleland i stortsett heladagen och träffat en massa trevligt folk :) jag köpte 2 ansikts maskar, en gröntröja från ginatricot, dom reade den med 99 kr så ja köpte det fast ja hade velat ha den rosa men såklart när vi kommer dit så var den slutsåld.. liten besvikelse men men! sen ett par snygga örhängen på glitter :) kan lägga upp bild ngn dag, fast blir vell inte förrän jag har fått tbx min egna. Just nu sitter jag på morsans och det suger kuk faan :( sen måste jag få tag på Nicole ang lördag? För blev ju bjuden på fest och jag har ju ingen dricka, Robin får fan hålla det han lovade!! (han lovade mig att bjuda på drickan:P) haha men iaf, sen ska jag fråga om cicci får följa med, träffade henne en stund och vi tjatade :) hoppas på't iaf! Men men hinner inte skriva mer nu, ska göra våfflor med Emelie för det är ju våffeldagen! aja hörs senare eller imon dudes, puss♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0