make my day!

godmorgon! som sagt, det blev ingen praktik idag heller =/ och veckan som kommer blir det skolvecka, vecken efter det blir det praktik igen! undra om dom kommer ihåg att jag inte ska komma nästa vecka utan att det är veckan efter det :P och jag hoppas inte dom blir sura nu när jag sjukanmälde mig igår och sen inte kom idag heller! för man behöver vell inte ringa idag också om jag ringde igår? aja.. nu ska jag och emelie plocka undan madressen från mitt sovrum och packa hennes grejer. Sen blir det duschen och fixa sig :) vid 3 - 4 tiden kommer hennes pappa och hämtar oss, dom åker hem till honom och han får släppa av mig i stan för jag ska åka hem till morfar och hämta min data! jag hopppas han fixade den :/ sen vet jag inte riktigt, ¨blir emelies tatuering av så åker jag upp till sjöbo, men om inte så kanske ja drar dit iaf en stund och ringer Mikael mig så åker jag vell hem till honom :P vi får se hur det blir.. Men när jag kommer hem, senare ikväll eller imorgon bitti, så blir det fett med uppdatering! ;) ha en bra dag :) ♥


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0