lyckad - men ändå inte ;P

Jaha, det är idag man ställer om klockan! jag gillar det då inte..vill ha tillbaka min extratimma..

Nu ska jag berätta om min kväll :D Och ja, jag kom in på krogen!! :) men jag kom till skene vid 16.07 och så stod jag och väntade på Nicole i 30 min för hon skulle hämta mig med ngn men killen va så dryg så ja gick hem till henne ist i regnet. Så var vi hemma hos Lina. Väntade på Robin & Alle som skulle ha kommit vid 18.00 tiden men  robin var så jäävla full så han typ deckade helatiden, sen vid halv nio när vi väntat hela kvällen på min alkohol kommer alle & nicoles bror och hans kompisar, men ingen robin. Men dom åkte och hämtade det så det blev lyckat iallafall, bara att jag tog 1 jävla cider av dom 9 eller 11 ciderna och dom skulle jag betala för, kan ju bara säga fuck no för jag drack då fan inga.. sen vid tio kom robin bara sådär så det var rätt kul för då blev det som vi hade tänkt och då skulle vi åka till krogen, fast i kinna. Så nicoles kompis kom och hämtade oss i omgångar, fast alla skulle inte med ändå för dom var för fulla.. men när vi väl kom till krogen så skulle jag gömma linas vin, och det gjorde jag ute men tror aldrig hon får tbx vinet xD haha! sen gick bara in på krogen och dom sa ingenting för det var redan rätt mycket folk där inne, så det var rätt nice fast jävligt varmt ;s jag hade ju på mig leggins+jeans , 2 linnnen + tjocktröja.. det var lite fail men det var kallt när jag skulle åka hem till nicole och jag hade inga direkta festkläder. Lina beställer 2 drinkar med mitt kort och det gick på 160 kr (!!!!) för två drinkar och dom smakade skit så jag blev skit sur så drack inte ens upp den.. Dansade gjorde jag vell inte heller, för jag skulle till toan helatiden & sen var det bara äckelgubbar på krogen som skulle bråka med nicoles bror ;s så sen sa jag till nicole att jag vill åka hem för folket här är äckliga och jag är hungrig.. hon lyssnade inte så jag gick bara där mitt i natten till kinnas station :P fick då vänta i över en timma på bussen hem men jag snackade med två tjejer och dom var skit trevliga, den ena kom från skellefteå och den andra varberg och dom båda hade bott i fritsla i ett år. den ena hade en son och hon var lika gammal som mig och den andra var 22, vi snackade en massa om killproblem så fick jag deras nummer :P så jag blev iaf aldrig ensam :) sen när dom gått av så vaknar jag utav att bussen står inne på rececentrum och är redo att åka till ett nytt ställe så jag sprang ut från bussen och till rece där jag fick vänta en kvart på min buss hem! var hemma runt halv fyra och då upptäcker jag att jag har på mig nicoles tröja, så den måste hon få tillbaka någon dag när vi ses. Vet inte när bara för  vi ses ju inte så ofta längre tyvär.. men får typ snacka med henne på msn sen eller ngt. Aja, det var min kväll det :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0