Lol?

  1. Jag får damp på msn som inte vill funka.
  2. Mamma kommer in på mitt rum och säger att min lärare hade lämnat ett meddelande på telefonsvararen i torsdags (!) om att jag hade fått praktiken på grillen vid biblioteket! Det är en lunchrestaurang sa han iallafall.. Jag vill inte ha det egentligen, men det finns inte så mycket att välja på. Jag får se det positivt istället för neagtivt. Jag behöver inte vara där ända fram till sommaren om jag inte vill. Men jag börjar 08.00 och slutar 15.00 och bussen hem går 15.40 och jag HATAR att ta den bussen för det är så sjuuuukt mycket folk på den jämt som jag inte gillar.. Men det som räknas är om dom som jobbar där är schyssta, och jag hoppas det som fan! Annars jävlar.. Aja ska prata med min lärare om det imon som sagt =) är nervös som ett asplöv för det.. tänk om det inte blir bra :(
  3. Jag funderar på att klippa håret och färga det! Skulle inte det vara en bra början?
  4. Mitt hjära svider och jag orkar inte göra något.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0