lång dag!

Kan ju bara säga att det gick oväntat bra idag! Alla var trevliga, och så. Fick ta på mig sådana där rutiga/svarta/vita byxor och en stor vit tröja, jag ser ut som jesus! Ingen annan har det heller, förutom min handledare och han är kille så känns lite mobbat :P Var min handledare, & en tjej där som jobbade heltid om man säger så sen var det två andra tjejer där fast dom jobbade typ lite konstigt, altså typ bara i 2 timmar på vår restaurang och sen ngn annanstans, så det blev lite ensamt när dom drog. Men jag har så satans ont i fötterna, för all vikt läggs ju på fötterna när man står upp en heladag! Kommer ta ett tag innan ja vänjer mig, men såhär var det också när jag jobbade på eat och som bärförsäljare i sommras, rena pest och pina med som sagt det kostar att vara en mester kock :p haha. Dock fick jag bara skära grönsaker och ta disken. Men det är ju alltid så i början, få dom där 'skit' jobben. Jag kände mig handikappad och dum i huvudet för dom fick säga till vad jag skulle göra:P men det funkar iallfall! Fick även sluta en timma tidigare idag, så var hemma 15.15 och har pratat med mamma lite, hon är ju ny operarad och allt gick som det skulle. Bara det att när man ska stelirisera sig så vänder dom en upp och ner och då åker allt blod ner till axlarna och så. Så hon har rätt ont & Love fick stanna en natt extra hos sin pappa nu, så mamma får vila. Men iallafall, hinner inte blogga mer för ska nu platta mitt hår och dra in till stan med Emelie för hon ska skissa upp sin tatuering. Så är hemma ikväll igen, kommer då vara helt död för jag är så förbaskat trött!!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0