konstiga drömmar har vell vi alla? :)

Asså.. kom precis på att jag drömde riktigt random drömmar inatt :s För det första drömde jag att jag var på en fest, & allt var som vanligt och så folk hade kul.. sen spårade det ut och folk började slåss, och sen skulle jag gå in på toaletten och där står två killar som misshandlar en annan kille, han kräks i toaletten och den andra håller fast honom, och den tredje piskade honom på röven så de va illrött, jag försökte stoppa de men då körde dom in en penna i rö.... på han och jag vaknade och nästan spydde ;s ingen trevlig dröm.. Sen drömde jag om mitt ex, att vi bodde grannar, vilket hade vart min stora dröm i flera år när vi var ihop :P haha så lol, så vi blev bästa vänner och sådär & så var vi ute och gick en dag, så kommer mamma och rycker i min arm och säger att jag blivit lurad och så kommer dom där klillarna fram som misshandlade killen på toan. Sen minns ja inte mer. Cp konstigt iaf :s haha xD

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0