kick my ass!

Nu är jag hemma! men ser på min statestik att den sjunkit med 20 läsare bara för jag har vart dålig på att uppdatera den senaste veckan för att jag har haft besök, men nu är håller jag ju mig uppdaterad så kom igen! :) var myspys hos älskling.. Jag vill ge han ett påskägg, ni vet ett sådant där litet och gulligt? eller ska det vara ett stort? fast då måste det vara hur mycket godis som helst i det och plånboken säger annat.. så hur tycker ni jag ska göra? förtjänar han ett stort eller ett litet ? ;) tror min älskling förtjänar allt <3. Men sen var de det här med pluggandet.. det sägs ju att det är tanken som räknas.. ;) nää men seriöst behöver nog fan en spark i röven om inte annat!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0