ibland gör männsikor idiotiska saker..

Jag bytte precis om till tunika och leggins, våran börjar ju komma nu :) har inte börjat plugga än, men innan jag gör det hade jag tänkt göra något att äta! är också skit trött för har sovit så lite nu dom 2 senaste dagarna, har somnat runt 2 tiden varje natt :/ sen gått upp skit tidigt.. Tänker på det här med norrland, vi åker isåfall på påskafton, inte så jippie kanske? då vill man ju umgås med sina nära & kära eller ut på party! och en helvecka utan allihopa :/ fast som jag pratade med mamma om innan, ta en paous från allt! Ibland kan det verkligen behövas.. fast det är ju inte ens säkert nu, jag får ju åka med om jag vill fast jag har inte riktigt bestämt mig än! vad tycker ni?...

M, förlåt♥....
s

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0