hos älskling

heey :) är hemma hos mikael fortfarande, och han är nere och äter nu. 20.50 går jag härifrån :( vill inte lämna honom med det är ju skola imon och sen ska jag ju åka iväg.. är faktiskt inte så sugen =/ men nu har jag lovat så bara hålla det man lovar! När jag kommer hem hade jag tänkt tvätta bort mitt smink, och äta något. Sen kolla egenom min engelska bok, ska ha skrivit lite om den sen ska ja kunna berätta imon om vad den handlar om. På engelska! gah :P Fast jag vill inte riktigt gå till skolan imon, dom kommer säkert vara piss off sura på mig för jag skiter i "onödiga" lektioner. Jag går ju där för att klarar matten, inte ngt annat! ah delvis studiebedraget då men.. jaja, som man bäddar får man ligga! Kanske skriver något inlägg när jag kommer hem. Men isåfall för måste börja prioritera plugget före bloggen eller vad det kallas ;P Jaja, ha det så bra så länge!♥

Sen måste jag välja imon när jag kommer hem från skolan vad jag ska ha på mig till vetlanda?!!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0