Home

Vid åtta kom jag hem från Mikael, och vi hade det mysigt! fast vi låg för det mesta i hans säng och gosa sen kolla vi på PB :) Skulle velat stanna hela kvällen/natten men eftersom en Emelie väntade på mig hemma så var det bara att pallra sig hem med 20.05 bussen. När jag kom hem så bäddade jag nytt i min säng, sen gick jag och emelie ner till källaren och tog upp madrassen till mitt rum, och nu är det trångt som fan här -.- haha :P kommer säkert bli super tomt när emelie drar på fredag morgon. På lördag ska jag till skene :P blev bjuden på fest! Men nu är det så att snart ska jag sova, om jag kan, för jag kan inte sluta tänka inför imon :P min tönt. Är så nervös att det ska gå skiit faan. Men mikael gav mig en lyckospark så vi får vell allt se ;) Imon ska även mamma sterilisera sig. Jag hoppas allt kommer gå bra, för isåfall kommer hon samma dag :) ♥ Lovar att jag kommer skriva imon om hur det gick på praktiken. ooooh :P
haha bilden e räätt gammal på mig & älskling! bjuder på den ;)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0