hihih

Tjoho dudes! Nu sitter jag uppe hos Emelies pappa på sjöbo, morfar kom ner till stan och mötte mig på badhuset så fick jag datan som han har fixat! inget försvann :) och sen bara det att jag fick med mig högtalare också, ul och gå och bära på dom säger jag bara! haha men det var jätte snällt av han :) men plockade ut dom ur kartongen och la dom i en påse så fick emelies pappa kartongen :P Men som sagt, känns jätte bra att få tillbaka min data! klarade mig utan den knappt i en dag :P haha. Men nu så skulle ju emelie egentligen tatueras för ett ngra timmarsen, men killen som ska göra det har ej kommit hem än så vi fårse om det ens blir av. Jag ska ju hem till min älskling sen med så aah. Är rätt festsugen men blir inget sådant med det idag, ikväll blir det mys med my honey! Utan imon blir det ferra ;) blev ju bjuden av Nicole. Men jag ska ringa henne sen när jag kommer hem till Mikael för hon svarar ej i sin mobil och jag har knappt pengar kvar på den.. Och då får vi snacka om tider och så, har ej fixat någon dricka heller! känner lite panik för festen skulle dra igång tidigt imon sa robin, och systemet stänger två och då måste jag ha fixat något. Vi får vell se hur det blir med det.. ska prata med Nicole ikväll som sagt om det :) är taggad ! först fest hemma hos frida sen krogen i borås, haha hur fan ska jag komma in? Ge mig tur isåfall! måste vara full som ett svin för att ens försöka våga :P

Slänger in en bild nu :) jag och emelie gjorde ju ansiktmask igår, men har bara en bild på mig :P ser helt fuckad ut men fan vad kul vi hade :P haha


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0