hellu!

Yey! min dag har vart.. hm stressig! allt på praktiken gick bra som vanligt. Sen åkte jag hem till Mikael och var med honom, vi sov en stund sen busade vi osv :) (säger bara, PB, love !♥) älskar dig min habibi ♥ Åh gud känns som om jag inte hinner med någonting, saker liksom händer och jag hänger inte med!Så mycket helatiden :/ Vid klockan nio skulle jag åka hem och då kom Simone ut och tog en cigg med mig, vi pratade om alla problem man har här i livet. Hon måste ta sitt körtkort på 8 veckor annars får hon inget sommarjobb osv! Fick reda på en hemsk nyhet av henne, shit säger jag bara! vill inte skriva det här offentligt men herrejesus höll på och smälla av, isf är jag smittad och många fler! det märker vi ju om inte annat.Sen kollade mamma i hårbotten på mig och jag har en jävla massa födelsemärken ihårbotten som är äckliga så vi ska boka tid hos läkan för att få bort dom..sen hade ja en massa röda pricker. Mamma och syrran har ju en hudsjukdom som är i hårbotten, men mamma sa de kunde vara det bara att det är inte ngt farligt osv och att det såg inge fara ut! Säger bara paaniiik. men jaja, nog om det! Tänkte nu vara socail med Emelie för hon lagar ägg till oss!* Sista dagen imon vi umgås, sen drar hon på lördagen + att hon ska till sin pappa på fredag. Aja, hinner inte blogga mer idag, sry för dålig uppdatering! Sov sött !

Bilder på mig och emelie sen i fredags, bjuder på't ;)




Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0