Hejsvejs.

Dagen har la vart helt okej. Bara att den började med att Simone ringde och sa att hon var sjuk, sen på bussen upp till skolan så går den sönder, kommer sent. Sen när jag & tony väl kommer upp till skolan har dom stängt av en väg så fick ta en omväg :P haha lite wierd men.. Sen var det bowling, bowlade med carro & anna. Det var lite stressigt ;s Efter det väntade jag på Mikael i stan, & så gick han och köpte godis, hade med tänkt göra det men glömde det när jag väl var inne i butiken :P haha blev så .. hm vad ska jag säga? övveraskad på något sätt för han blev utvald till en svetstväling & det var en elev på varje skola i hela sverige som blev utvald. rätt ballt faktiskt.. blir nästan lite avis :P så då ska han svettstävla i varberg till och börja med.. kommer han vidare kommer han till uppsala :) hejar på dig älskling, du är grym! Sen hemma hos honom så..tjatade vi en massa sen kollade på PB haha som vanligt känns det som :P men dte är så jäkla bra :P Sen vid nio skulle Simone komma ut och ta en cigg med mig och följa mig till bussen, men hennes telefon var avstängd och hon kom aldrig? rätt skumt. & nu sitter jag här, ska snart tvätta av mig sminket och borsta tänderna. mby äta något. Hela jag luktar Mikael, mmm saknar dig redan :(

Aja, puss på er!

haha bilden... ;)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0