Hallå snyggingar!

Ja, nu är jag hemma vilket jag inte borde vara :P borde vara på teatern med halva klassen, kommer få ta mycket skit imorgon i skolan för mitt skolk! Är sjukt trött idag, Anna sa det såg ut som om jag vorre bakis, haha så nu blir det att tvätta bort mitt smink och byta kläder för jag tror jag ska hem till Mikael lite senare, typ vid halv fem eller något om han vill  men han är fortfarande i skolan så vi får vell se :) Sen ringde Nicole innan och frågade om jag skulle med till småland imon eller inte.. har jag något val?:p hon skulle bjuda på resan & alkoholen så jaja jag följer vell med då! Imon halv sex åker vi till jönköpiing sen skulle hennes kompisar hämta upp oss sen blir det vell fest hela natten, men jag sa till henne att jag ska hem på fredag asså dagen efter! så jag kommer hem dagen efter och det känns bra :) annars hade jag nog inte följt med. Anna ville dra med mig ut på fredag så det blir vell yttligare en fest kväll, eller så åker jag hem till min Mikael :) vill inte vara utan honom så därför vill jag träffa han så ofta som möjligt! Kommer säkert bli en dåålig uppdatering imon, men det tror jag ni allt överlever! frågan är om jag gör det, haha :P sen måste jag också berätta en rolig sak. Jag och anna gick till donken idag som vanligt, och så beställde hon en stor milkshake, så frågade jag han i kassan vad en mellan kostar och han bara' till dig?' och jag bara ' jaa,?' han ba ' för dig blir det 19 kr ;)' sååå jävla lol :P för dom kostar egentligen mer och anna fick betala fullpris ;s HAHA dagen fifan :P

Men nu ska jag göra annat som sagt, skriver senare eller ikväll! Puss
Ps. Mina pengar på mobilen är slut! ds.



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0