haha

Har precis kollar på the vampire diaries med mamma & Felicia :) inte sett det innan men det påminner mycket om twilight, men vad bra det var♥

Nu pratar jag med syrran, älskling & Tony på msn :P haha felicia har kommit in i någon period att hon tolkar allt man säger som snuskigt! haha, yeh kom ihåg den perioden.. good luck sis :P Så ska jag även hem till Mikael imon kväll typ, vid halv sex. Slutar skolan imorgon bitti 11.20 så ville bekky jag skulle följa med henne till min old school viskafors för hennes kille går tydligen där och han slutar 15.00 så hon ville ja skulle följa med henne och typ vänta med henne :P sen tar jag bussen hem & duschar, & sen hem till Mikael som jag älskar något enormt!♥

Så blir nog dålig uppdatering från min sida förrän jag kommer hem på lördag. Undra vad som händer då må tro? vi får la se! Ska snart försöka sova, sov sött !

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0