gah..

Jag kom hem 15.15, gick vid tolv från skolan, så dum som jag är! men jag åkte hem till Anna och vi fikade lite, kändes skönt att få prata med henne eftersom vi ses så sällan när det är praktikveckor! Vill även säga hur min jobbiga vecka kommer se ut.

Måndag: var slapp dag inget speciellt!
Tisdag: Åker till fristads folkhögskola + matteprov i procent
onsdag: har lektion och ska på teater med några i klassen
torsdag: någon konstskits grej igen! med vissa i klassen
fredag: slutar 11.20 och sen LOOOV!


säger bara yey, kommer bli lååånga dagar. Sen är det ju påsklov, och efter det trodde jag det var skolvecka men då är det istället praktikvecka ;s och på tisdagen där ska ju jag följa med älskling när han ska tatuera sig och det är klockan 13.00 och då kan jag ju inte bara gå därifrån..får ljuga ihop något, och på fredagen där är det nationella prov i matte! shiit jag känner mig fett stressad när det gäller matten! Skulle behövt plugga till procent provet imon, men det får jag göra ikväll för jag åker med 16.15 bussen hem till Mikael och orkar inte ta med mig matteboken! Dom kommande veckorna känns inte alls roliga :/ det ända som känns bra är påsklovet som är i en vecka! Nä, nu ska jag dra mig. Vi hörs ikväll! :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0