fuck off, mensvärk!!

Fy i helvete :( Sen klockan 12 har jag haft sådan menvärk så jag bara har velat försvinna. Började kallsvettas och sprang på toa helatiden för och spy. Simone var ju här, och vi hade ju tänkt dra hem till henne blev aldrig så, hon fick åka själv för jag somnade i min säng med vätekudden (är en kudde som blir varm) och hade den vid livmoden typ. Sen vaknade jag vid 15 och sådär. Det mesta är borta, inte så farligt längre. Men det känns som om gud vill straffa mig när jag får sådär ont! Tur att jag fick det idag då på min lediga dag än om jag vart i skolan. Kom ihåg en gång i sommras då jag jobbade, som bärförsäljare, skulle stå upp i fem timmar och sälja bär med en sådan heemsk mensvärk så man bara vill dö. Kan säga : FUCK OFF MENSVÄRK! & jag har inget planerat längre. Bara vara hemma.. tråkigt att vara hemma på sin lediga dag :/ aja, imon är det skola och då kommer Anna så bara le & se glad ut :)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0