=)

Är nu hemma från min habib, du är så söt älskling! & du är en knäppis också! Tråkigt bara att jag var hos dig i två timmar dock :/ och att vi inte kommer ses så mycket på en vecka. Men om du ser detta, så ring i helgen som ja tjata om! hihi kommer ju typ inte vara hemma så därför.
Jag tänker inte gå till skolan imorgon, har ändå typ ba 3 timmars lektion. Skulle ju egentligen gjort matteprov men jag får ta det nästnästa vecka då det är skola. Känner mig fett stressad, jag har avklarat 4 prov av 8. eller, jag har gjort 4 prov hitills som jag klarat. Fan känner mig cp stressad  :/ + att jag inte har med mig något hem eller så. fy mig! Hade det vart en riktigt gymnasium hade jag aldrig skitit i det.. får lite ångest, men vad jag gör man inte för folk :) Jag sov ju typ halva dan kändes det som så jag kommer inte kunna sova inatt :P Aja, orkar inte blogga mer! har egentligen mer att säga men pallar inte :P imon ska jag välkommna emelie ;) PUSS

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0