....

Nu är jag hemma från skolan. Slutade 11.20 idag, jag hade fått gå på extra matte som jag skrivit in mig på, men idag orkade jag inte. Känns som om jag har en vulkan inom mig som vill bryta ut snart.. slutar inte folk ge mig kritik & sådant så spricker jag snart. Får alltid höra något dagligen som är negativt om mig, och jag tar åt mig. Hatr det.. Men kan jag hjälpa att jag bor i svaneholm? ni har ingen jävla aning om hur min/våran situvation ser ut, & svaneholm är rätt dött men det är fan inte så mycket dödare än någon annanstans,  så håll bara käften!

Är trött på blogg.se, min text cpar helatiden så den blir klumpig och står ;s iaf på vissa inlägg som ni säkert märkt.. förlåt :(

Idag Grey's premiär på 5:an klockan 21:00 ikväll, det får vi INTE missa!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0