dudes

Nu är jag hemma! Idag i skolan hände inget speciellt, funderar på att göra procentprovet imon i matte! vi får göra prov när vi känner för det typ. Sen nämnde matteläraren att det är nationella i matte redan efter påsklovet för oss ;o ooh shit och vi fick ett gamalt för och titta igenom och göra, hatar dom! blir liksom kortslutning i min hjärna då typ.. Sen så håller Josef på 24/7 och reatar mig, får damp på han! sa till han att han skulle byta plats :P tål inte hans elaka skämt -.- det är inget fel med att vara finsk och mitt efternamn är perfekt, ni skulle bara höra hans.. winer eller ngt, HAHA :P Och svaneholm, det är INGET fel på det, fattar ni? Trött på att behöva dra denna visan tusen gånger för follk. Men svaneholm är inte sämre än ngt annat ställe era puckon!. Efter skolan så gick jag till min praktik med Anna! bosse typ ville inte längre ;s Det är fån en bit att gå till stadshuset & jag ska vara där kl 08.00 varje dag.. Hur ska det gå när min buss ofta är inne tio,fem i på morgonen. Aja, det var en fin restaurang och fint folk ;) och jag som är så klumpig, haha vi fårse hur de går! men så ja sa typ hej och sådärr till två tjejer som jobbade där. Hon sa att ja skulle vänta lite så kunde hon visa mig vart jag ska gå in för den vägen alla kunder går in är låst, så fick vänta en hel kvart på henne -.- men tillslut kom en annan tjej och visade mig, hon var snäll! så positivt där! hoppas så att det kommer gå bra!

Men nu ska jag göra något annat, typ duscha mitt äckliga hår. Haha just det ja, jag sa det där tipset om fett hår som ja skrev i mitt förra inlägg till anna, och då råkade josef höra och sa såklart att det var de sämsta han någonsin hört.. jävla cp! :P aja, skriver senare! Puss

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0