Det ända.

Blev ingen spring runda. Haha både jag och tommy har tittat på varandra och klockan men inget sa något, sen sa jag till slut' skulle inte vi springa idag?' och han bara skratta :P han har också undvikt att säga något, han visste helatiden va klockan va men vi båda orkade inte säga ngt  xD vi hade ju bestämt halv ett. Men skärpning tills nästa gång! Och jag är nyduschad.. Sitter i mjukis och röda strumpor och utan bh. Väldigt skönt om inte annat.. fast ser inte klokt ut :P Och jag ska ju åka upp till stationen vid fyra och vänta på Simone i en halv timma -.- orkar faktiskt inte! vi ska ändå bara hem till hennes pappa och typ glo på tv med hennes familj, och jag orkar inte vara social. Fårse hur jag gör.. Det är rätt skönt att vara hemma och inte göra någonting.. Imon är det även skola. Ska då prata med läraren och fråga vafan inte han inte ringde upp igen? och se om jag fått någon praktik.. Om inte så får vi leta vidare bara.. Men ska bli så jävla roligt att träffa Anna imorgon bitti, har saknat dig gumman! jobbigt att du inte har ngn mobil :P morr. Sen resten av veckan har jag inget planerat... Bara på fredag, då emelie kommer! Hon kommer hem till mig klockan åtta på morgonen när jag är i skolan :P haha. På kvällen ska vi dra till lundaskog hem till Daniel och ha det superduper mys! Det är det ända jag ser fram emot just nu.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0