dålig uppdatering ;/

Hej! hoho har dåligt samvete över min uppdatering! Men igår så åkte vi ju som sagt till skövde, men jag och emelie var skit dryga, iallfall jag för jag hade världens bakis-fylla-ont i huvudet.  Så vi gjorde inte så jätte mycket, drack lite likör, den var god! sen bakade nils en kaka :P haha. Men det bästa var när vi stod under nils tak och rökte, och det säger BOOOM haha och då föll det ner snö från taket, fyfan aldrig blivit så rädd och inte skrattat så mycket på evigheter heller :P Sen tåg vi tåget hem vid 22.37 till herrljunga, var där 23.13 och då kom Pö (pontus är en killkompis till emelie) & hämtade oss :) dagen var bara den att han körde oss dagen innan med från sjöbo till stan, men det beror på att emelies pappa tvingade mer eller mindre emelie och mig att åka med ;P sen släppte han av oss i borås, och vi skulle träffa lite folk men det slutade med att dom dissade oss, så vi väntade i 45 minuter på 01.15 bussen och det var fullt med fulla folk ööööverallt! sen kom jag hem och då gick vi och la oss mer elller mindre... Emelie sover fortfarande & jag och mamma har suttit och pratat en lång stund. Ska nog åka hem till Mikael idag, om han nu fortfarande vill :P saknar dig baby!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0