Dagen och annat

Hellu sötnosar! Vill bara säga att jag har vart DUKTIG idag! Gått på alla lektioner, det var riktigt längesen :P skit drygt men jag är stolt som tuppen, haha :P Anna var aldrig i skolan idag. snackade med henne nyss och hon hade halsfluss :/ Och imon är jag ledig, för dom ska göra np i engelska imon dom som har IG, så jag blir hemma! Sen snackade jag med Bosse, han sa att han kunde typ följa med mig på onsdag eller torsdag och göra ett besök på min praktik för vettefan vart det ligger :P är as nervös, ska börja redan på måndag nästa vecka och jag är nojjig som faan.. aja nog om det. Det var väldigt ensamt idag i skolan :/ Men jag typ valde att inte vara social för jag orkade typ inte. Skadar inte att vara själv ibland :P Sen när ja slutat skolan så möter jag på Mikael på bussen ner till stan. ♥  Och nu är jag hemma... Kanske ska träffa Simone imon om hon är hemma, eller åka till skövde.. vet inte riktigt för isf kan jag inte åka förrän efter fyra för fritidskortet gäller inte innan det. Och när jag konmmer dit är klockan runt halv sex och så måste jag hem med senare för det är ju skola dagen efter, så det blir värsta fail :/ Men om det blir så att vi fixar ett fritidskort till Emelie på lördagen typ så åker jag,simone och emelie dit och hälsar på. Thomas (Nils bror) vill träffa emelie igen så ;P haha. Men vi får helt enkelt se hur vi gör. Något ska jag iallafall göra! Och Mikael åker till varberg på onsdag och tävlar =) jag hoppas att du inte vinner! ;) ♥ nä det var taskigt. Och på onsdag & torsdag kommer någon person som vill vi ska gå ut och ta en massa bilder i tyg? fattade inget, för var en tjej (egen företagere) som är konstnär och hon skulle vara med oss på onsdag & toradag och göra random grejer.. är inte alls sugen på det! palla att hon ska fota mig typ? :s Sen hoppas jag på att få träffa M på torsdag, för sen på fredag kommer ju emelie & hela helgen är jag typ upptagen. Kanske att vi ses på söndag igen, beror på om emelie klarar sig en liten stund själv :Pjaja, vi löser nog det. Men kan fan inte sluta tänka på att jag ska börja min praktik nästa vecka och det är så långa tider.. gaah hoppas fan det går bra...

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0