broken..

Förlåt för mina kassa uppdatering, men kom på det igår. Jag har ju inte bloggat idag? Men vissa dagar blir det vell så, man skiter i det bara. Jag var hemma hos M igår, är därför. Orkar inte bli sårad gång på gång.. kan inte lita på någon, och jag känner mig som en kontrollmaskin.  Du häller salt i mina öppna sår gång på gång.. Och jag funderar helatiden varför? Allt man får höra, jag känner mig som ingenting! bara som en äcklig whit trase. Som egentligen bara lever i lögner ständigt. Jag kan inte blunda mera, utan måste se sanningen i vit ögat. Synd att man inte kan leva som en prins & en prinssesa som i sagorna, vilket jag skulle vilja göra. Utan det finns alltid något problem, och mitt hjärta är nu i tusen bitar.

Senare idag ska jag åka upp till stationen & möta Simone, vi ska bara va. Och det var tänkt att jag skulle ut & springa med Tommy nu, men han har inte sagt något. Och jag känner egentligen för ingenting, vill bara krypa under mitt täcke och stanna där.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0