Bad Influence

Sådär bra kväll :) Har vart trevligt med familjen, men jag hade hellre velat gå ut på någon röja fest, fast inte själv dock :( Eftersom Tommy har blivit ett tränings freak ska vi ut och springa på söndag! Runt bogeryd, kommer dö men det gillar vi! Och senare på dagen ska jag nog träffa Simone :) Men imon har jag ingen jävla aning.. Då måste det finnas någon socialjävel tycker man vell?! Kom igen nu, sluta va så tråkiga :) Och det tog typ en kvart att skriva detta inlägget för Bobo sitter i mitt knä.. lilla bobbsan! btw så har jag suttit och lärt Love hur msn fungerar för hon envisar att hon ska ha en och nu har hon skaffat en trotts att hon bara är 6 år. Snart 7 dock, men vart är dagens ungdom påväg? haha :P

Slänger in några bilder på Bobo ♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0