ååh

Som sagt så blir det dålig uppdatering. Men det har vart trevligt iaf :) bara att vi har typ frågat varenda jävel om det finns ngn fest, men svaren vi fått är ' nej, ja ska ut på krogen, nej men häng med ut på krogen,jag är sjuk, nej inga pengar, ne jag vill vara hemma, ne ja pallar inte fest, nej jag har INGET LIV!' morr vad är felet på folk? när ja KAN festa lixx så kan ingen annan.. suck, hörde med brorsan innnan och han skulle kolla om ngt händer ikväll, och har vi riktigt riktigt tur så gör det det! Det blev inte riktigt som planerat.. Så vi får allt se vad som händer ikväll, bara väntar på att mamma ska komma hem & det gör hon vell om två timmar! fan vad lack jag blir.. tråkig fredag vill vi INTE ha! Nu ska jag fortsätta att vara social med emelie som typ halvsover :P PUSS på er!





Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0