Nu ligger jag under mitt varma täcke med datorn i knät.. underbart♥
Jag behöver pugga. Inte pluggat på veckor.. & idag på matten då jag verkligen skulle ge allt, gick ju rent ut sagt åt helvete :( Tänker mycket på hur jag ska göra om jag inte komma in på gymnasiet efter sommaren.. kanske ta självmord? fast det är nog inte så bra. Kanske komvux? kanske inte heller så bra. Kanske plugga tills man dör & aldrig ge upp? Det låter great tycker jag! Men väldigt jobbigt, för OM jag väl kommer in på det programmet som jag vill gå,
stylist eller om det är något annat, så är jag 92:a och dom andra 94:or.. som min bror. Känns ju väldigt bra. Folk klagar på att dom går på gymnasiet & får plugga helatiden, men herregud var glada för det! finns dom som pluggar i åratal för att bara få komma in. Och jag är en utav dom, och jag ber till gud, att jag ska komma in på detta året. Om inte, vad ska jag göra?

Sen blir jag väldigt deprimerad när männsikor klagar på mig.. Får ständigt höra att det är något fel på mig, jag försöker ignorera det men tillslut går det inte längre & idag var droppen :'( saknar Mikael väldigt mycket, men tror inte han har sådan stor lust att prata med mig......

Kommentarer
Postat av: Mad

Komvux är det 20 årsgräns på har jag för mig. Ändrades förra året.



Btw, det kommer ordna sig! Plugga på bara så du blir klar innan sommaren, ge dig fan på det!

2010-03-01 @ 20:27:13
URL: http://auroranebulosa.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

känner mig fett stressad så du anar inte :P är typ ba ngra fjuttiga månader kvar och jag har bara kommit en liten bit på vägen...

ang. komvux så är det 18 års grens så ja kmr in i september isf !

2010-03-01 @ 20:34:21

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0