yey

Har precis duschat, hur skönt som helst. Tanken slog mig nyss att jag skulle platta håret, men gash, det har blivit så tort nu på senaste tiden så jag tror jag ska vila det lite nu..  om ni ville veta ;P har inget intressant att skriva, bara en massa babbel som ingen orkar lyssna på! haha. Men funderar starkt på att stanna hemma imon.. kan ju redan nu säga byebye till den skolan. Ska ju inte gå kvar där mera som sagt och känns så förbannat onödigt att gå och jobba gratis då via skolan.. eller vad tycker ni??

Nu ska jag iallafall äta någon macka.. har typ levt på kex choklad heladagen känns det som så jag mår illa ;s haha

Ibland kan det bli för mycket av det goda.. ;)

Kommentarer
Postat av: Alinde

Om det var JAG, så skulle jag inte gått. För jag är ju som jag är. Jag ser inget fel med att du stannar hemma nu när du ändå gjort och klarat det du skulle på den skolan. Det är ju som sagt ingen idé att gå och jobba gratis (om du nu inte skulle få någon bra referens som är bra för framtida jobbansökningar då ;)

2010-06-06 @ 20:51:42
URL: http://endoflifeasweknowit.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0