Visste du att....

  1. Jag nästan inte plattat håret sen sommarlovet började, endast 2 gånger.
  2. Foundation, vad är det ens ? ;) Det ända jag har användt också sen sommarlovet började är mascara och kajal ibland!
  3. Har gått i bikini? Ja det har jag, och det trodde jag aldrig skulle göra detta året. Eftersom jag gått upp i vikt så tyckte jag inte det var kul att visa min kropp.. men jag sket i det!
  4. Fått en fin solbränna? ja, jag har blivit brun! har aldrig vart såhär brun i hela mitt liv, för jag brukar alltid vara vit oavsett vilken årstid det är.
  5. Att jag gillar sångarna Kick..? ;)
Jag är som sagt ganska nöjd med mig själv. Iallafall emellan åt ;) och jag försöker vara hälsosam.. (det där att sluta röka gick ju knappast så bra..)

Fast jag är ju fortfarande sjuk i huvudet.. :(

Gammal bild men tex.. ;)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0