VEM ÄR BÄST?

Jo, jag! :) jag kom ju på att det är ju bara att dra på en speciell knapp på min data när jag ska ha trådlöst internet :) Bara att det tar ca 3 minuter för en sida att gå upp, så jätte segt verkligen! men är därför vi ska ringa telia imon och fråga vad som är problemet, för inte kul och köpa hem ett trådlöst internet när internet knappt funkar!

Och jag sov faktiskt innan, var längesen jag sov mitt på dagen. Men jag tycker faktiskt att jag förtjänar det, har ju pluggat och jobbat som en tok nu det sista ;) känns så skönt att man är plugg-fri nu.

Kollade även på vampire diaries, har typ kollat 1-2 avsnitt innan, men det är faktiskt bra.. kanske något man borde börja titta på? Kollar du på vampire diaries?'


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0