Vattenblåsor i händerna.. :(?

Sitter och läser på internet nu om vatten blåsor i handflatorna/fingrarna, och får inte direkt något svar. Jag får jämt det på sommaren, för det blir så varmt ute och då får jag extra mycket handsvett.. kanske låter äckligt men detta är verkligen ett stort problem för mig! för dom här blåserna sticks helatiden och kliar ibland, men dom är riktigt obehagliga! på vissa sidor stod det att det kunde vara någon form av eksam, för det här försvinner på mig och kommer tillbaka emellan åt.. på vissa att det kunde vara svett kvar under huden som gör detta, eller att det kunde vara svamp. Jag vet inte men jag använder babypuder till det för det torkar ju ut huden! har tatt detta med mamma innan men jag vet inte om hon tagit det så seriöst.. ska iallafall snacka seriöst med henne imorgon bitti, så får hon ringa till läkaren! jag måste få svar på vad det är, och hjälp mot klådan... :'(


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0