Utlopp...

Sitter nästan här och gråter, kollar igenom en massa bilder och jag saknar vissa gamla/nya kompisar så det gör ont!!


Typ som min snygga Anna! ringde henne innan idag,
men hon var dock inte hemma. Kom på att hon har tuss hemma hos sig nu..

Eller som min galna Simone! skulle träffat henne i veckan ju, men blev inte så heller.
Idag skulle hon till körskolan! är så stolt över dig gumman! vi skulle egentligen gått
på samma skola, men eftersom jag tackat nej till viskadalen blir det inte så.. hon vet dock
inte om det än..

EMELIE ♥ Du är riktigt galen ibland! ;)
saknar dig mycket och jag vet att du är med din nya pojkvän nu och VET att man bara vill vara med varandra, men fan ni måste bli sociala!! sådan tur är så ska jag träffa dom imorgon i stan, gud vad jag längtar!

♥ Så fina är ni!

Eller en gammal vän.. Vet inte om det är OK att lägga ut bilden på oss eftersom vi inte är vänner längre,
vi slutade vara vänner för en skit sak egentligen och så har det varit sen i januari.. var jobbigt att ignorera dig i skolan men tillslut så märkte jag det inte längre.. Har inte pratat med henne på flera månader, men nu i veckan gjorde vi det! ang Nicole som ska ha födelsedags fest på lördag.. Kändes lite konstigt, men ändå bra! jag saknar dig Janina, och jag saknar även My men det känns som om det är försent att bli vänner igen, skulle ändå kännas konstigt efter så lång tid! Men ni ska veta att ni alltid har en plats i mitt hjärta!♥

Simone, du är så jäkla sööt! haha jag saknar verkligen den tiden!♥

Tänk om man kunde vrida tillbaka tiden..

Ser verkligen inte KLOK ut där, men skiter i det just nu.
Tjejer, i misss uuuuuuuuuu!

Jag ville bara skriva av mig lite, vet dock inte om jag kommer ångra vissa saker jag skrev.. men nuu har känslorna fått utlopp!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0