Vart ute heladagen :)

Hejs!'
Jag har vart ute heladagen i det fina vädret! Mikael cyklade ner hit, sen cyklade jag med honom upp till han för att pumpa min systers cykel :) sen var jag hos honom en stund, sen var det dags att cykla hem för att äta middag :P Mamma hade gjort kyckling gryta, men annanas och grädde! super gott. Och jag tycker att jag borde ha fått någon färg idag. Har ju cyklat och solat heladagen :P Sen gjorde även Mikael en skit go drink till oss!
kolla :

Han blandade med proviva juice, och apelsin jucie :P


Sen ska vi antadligen tälta inatt,haha! utanför hans hus precis :P känns som om man är tio år igen..  men det blir nog mysigt, höh! så dåligt med inlägg hörrni ;) ska även dra om någon timma. kram <3

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0