HISS & DISS!

HISS!

Liseberg

Det är bland det mesta jag ser fram emot. Känner mig verkligen som en liten barnslig unge, men jag längtar faktiskt och liseberg har bara bra minnen! speciellt nu på sommarfronten.

Nakna ben


Jag tycker det är ser så himla sommrigt ut utan strumpbyxor på sig nu när det är så varmt ute! dock måste jag sola mina lite först innan jag vågar visa mina helt.. eller rätt mycket faktiskt.

Pojkvänen.

Det finns vell inget bättre då ens pojkvän tröstar en och säger att man duger precis som man är, när man är längst ner på botten?

Sommarlov

Ledigheten!! finns dock mycket negativt med sommarlov också. Vissa splittras från klassen, som jag, och inga pengar under sommaren.

Amy Macdonald

Hennes låtar är så härliga!!

DISS!

Bilddagboken

Bilddagboken har verkligen blivit super tråkig, och väldigt töntig. Är bara fjortisar i fokus som vill att man ska titta på deras stora bröst eller liknande.. så ute!

Plugg

Jag är verkligen urläss på allt mattepluggande, men idag är förhoppningsvis sista dagen för pluggandet!!

Inga pengar


Snart kommer sommarlovet och så har man bara några små mynt i fickan, om knappt det. Det är dags för alla ute fester och fika på mysiga ställen, nya lättklädda kläder och resor! men vart ska man få pengarna ifrån?

Folk som ljuger & överdriver

Ja, som rubriken säger. Jag hatar verkligen folk som överdriver för att verka coola, och ljuger enheldel bara för att få uppmärksamhet. Finns en sådan kille på våran skola, han ser ner på allt och alla och skryter om skit saker. Om han bara visste hur illa det låter!!

Ginatricot


Är verkligen trött på deras dåliga kvalite och dyra priser! Ni säljer snygga kläder, men jag vill gärna att dom ska hålla också! så en diss till er!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0