Tidig uppstigning

Hej bloggen!
idag gick jag upp tidigt, för gick och la mig ganska tidigt igår också. sen vaknar jag också utav love och mamma. Jag är redan ny duschad och allt :) längesen man var det på en lördags morgon!:O sen får vi se vad dagen har att erbjuda på

Outfite!

Tjocktröja från ginatricot
sönderklippta jeans från ginatricot :)







Pratade även med mamma innan och frågade vart vår ena katt var. Om ni minns så för några månader sen så hämtade mamma hem 2 utav våra gamla katter för dom blivit dåligt omhändtagna. Vi tog ju hit dom 2 så länge, men vi skulle sälja dom vidare. Jag blev inte så fast vid den ena för henne hade vi inte haft så lång tid innan vi sålde henne till dom hära som missskötte henne. Så nu har det gått två veckor och jag märker att hon är borta, så frågar mamma. Då säger hon att hon är borta, och att hon inte sagt det till någon.. hon hade stora höftfel, det visste jag men trodde inte det skulle gå så långt.. Men det är alltid hemsk när någon försvinner, men eftersom hon egentligen inte var vårat husdjur och jag inte fast mig vid henne känner jag ingen ånger. Då mår jag dåligt över det, sjuk jag är. Vila i frid Hanna ♥

Tycker döden är så fruktansvärd.. den tar ifrån en allt, och man får aldrig tillbaka det!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0