Solat heladagen :)

Så, nu har jag tid att skriva! Jag åkte hem till Simone sen iallafall på kvällen, och senare kom Mikael ner! så det slutade med att jag sov hos honom och sådära..Och idag har vi gått upp till storsjön, via en skogsväg. Hade ju inga badkläder så blev inget badande, och sen var vattnet rätt kallt så skulle nog ändå inte var så poppis! så jag solade lite istället. Fast vi gick hem ganska snabbt .. skulle haft med mig kameran! var super fint i skogen. Sen bestämde jag mig för att åka hem, mest för att äta mat och duscha. Men när jag kom hem så ser jag att mitt rum ser förjävligt ut! så jag började städa och dammsuga. Vill även byta gardiner och blomkrukor, men det får jag vell göra senare när mamma har tid att hjälpa mig. Kommer inte alls sitta fel med en kall dusch!

Sen smsade jag även pappa innan, och jag skulle få komma hem till han nästa vecka och jobba lite. Lite pengar kommer jag iallafall, även om det är skit jobb! sen är det ju även midsommar nästa fredag. Gash, vad ska man göra då? jag har ingenting planerat, har ni det? :o


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0