Sol och bad :)

Är fortfarande hemma hos Älsklingen <3, vi har bastat och badat i deras pool, det var jätte mysigt! ;) sägs ju att man blir brunare när man badar ;) lite läskigt var det när vi satt inne i bastun och en propp hade gått eller något?.. så det blev helt mörkt :P haha.. Bad Simone ringa mig innan (för mina pengar på mobilen är slut) och hon skulle till varberg imon med sin familj, hon ville jag skulle joina och det vill jag jätte gärna! fast det var inte hundra om jag kunde följa, beror på om det fick plats i bilen eller ej.. hon skulle ringa mig nu ikväll och meddela detta! om jag inte kan följa med så får jag fan fixa så jag kommer dit någon dag oavsett.. Imon skulle det tydligen bli steeka väder också! Så vi får se, '*hoppas hoppas*

Nu ska jag vara social med Mick :)







Kommentarer
Postat av: Soetnowsen

grrr min hetnos i poolen =) synd att du inte kunde va med nu ikväll med :P va värsta varmt nu ^^ <333

2010-06-29 @ 19:27:34

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0