Sista inlägget för idag! <3

Asså klockan bara tickar iväg..? Jag sitter iaf vid msn och pratar lite med Emelie, vi ska ses imon med. Har ju inget att göra nu ändå, det ända jag väntar på är skolavslutningen på torsdag. Man kan ju typ säga att jag redan har på börjat mitt sommarlov och såhär kommer dte vara i 2 månader! Har inte planerat än vad som händer på torsdag, för jag har inga pengar nu så kommer inte kunna hitta på något speciellt..? men ska iallafall vara med Mikael har jag bestämt. Han får följa med om jag åker iväg någonstans. Om han vill. Men aja vi får vell se hur det blir! det ända jag vet är att på fredag är det studentfest hos Philip.

Tröjan som jag vann från skolan! haha

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0