Segis morgon..

Jag känner mig skit seg i hela kroppen, men ändå orkade jag mig upp och ringa. Home sweet home.. Nä, jag ska faktiskt åka iväg sen in till stan och träffa Alinde och Emelie. Alinde vet jag dock inte än, etfersom jag inte hört något utav henne än. Men är nog inte så konstigt när klockan bara är 09.11 x) .. Ska nog åka in vid elva och gå och sola.. För idag är det ju regn ute. Har hört att det ska regna endel utav veckan :( fyfan vad tråkigt! men vi har ju haft fint väder nu jätte länge så det vänder vell nu.. Men bara för ett tag! Och om jag ska åka in till stan snart så måste jag fan börja göra mig i ordning.. vilket jag inte orkar ;/

Kommentarer
Postat av: Alinde

Haha, vaknade precis. Blir duschen nu, ringer sen! :D

2010-06-07 @ 09:55:31
URL: http://endoflifeasweknowit.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0