Nej tack till Viskadalen! :O

Skit seg dag, har suttit ute med mamma och Lydia sen jag kom hem.. måste duscha, men har inte orkat. Funderar på att ringa någon, eller om jag ska göra det imon? längesen jag umgicks med några utav mina kompisar! Och förässten, jag måste skicka in om jag ska gå på viskadalen imon eller inte, för pappret ska vara inne den 30 juni senast, och jag har pratat med mamma rätt mycket om det, och jag kommer få betala allt själv. Och det kan jag ju inte göra, och då måste jag ta studielån och det vill jag verkligen inte göra nu. Och viskadalen är ju en skola man kan börja på när man vill i vilken ålder i stort sett. Så vi kommer tacka nej, och jag kommer bara vänta tills i augusti för att se på vilken linje jag kommer in på. Jag måste ju komma in på något jag sökt.. har ändå 175 poäng och godkänt i allt.. Det är som att alla elever som söker gymnasiet efter nian måste oroa sig för att inte komma in på gymnasiet, och det är ju helt sjukt.. så man kan ju säga att jag är inte ensam om att oroa mig då!


Jag vill till Varberg...

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0