Man mår som man förtjänar..

Hellu, jag är hemma hos Mikael så jag bloggar nästan inget! men kvällen igår var rätt rolig! :) slutade med att jag och Mikael gick till min granne Erica, och var där i någon timma, (har firat nyår med henne i 3 år nu, men bara sådär spontant;)) sen åkte jag och mikael hem till honom och vi somnade redan vid elva, och så vaknar jag ungefär vid fem utav att jag mår dåligt och fick sådan jävla mensvärk. Och Mikael var också jätte dålig så vi har mest bara slöat idag.. Tog också en hel del bilder igår, men dom får ni se imorgon bitti! ;) eftersom kameran är hemma. Aja hade ni en bra midsommar? :)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0