lalalala

Hej på er :) jag är hemma hos Mikael som ni säkert vet. Åker hem vid nio!
Jag satt med mitt matte prov i 3 timmar idag. Dom flesta gick efter 1½ timma, men jag var vell seg men ville verkligen försöka på alla tal.. men kunde inte svara på endel, typ som kordinat system. Men jag hoppas verkligen jag har turen på min sida nu. Hoppas få veta det imorgon bitti. Tony fick sitt G i matte, fast han behövde inte ens göra det stora provet som jag behövde fast vi låg lika till, rätt konstigt? och sen ringde Simone och sa att hon kommit in på viskadalen!:D så ja, vi får se hur det blir!

Hörs sen eller imon, ska nog sova när jag kommer hem och typ äta.

Kommentarer
Postat av: Amiie

Du klarar det Vick. Jag tror på dig ;D Saknar dig gumman<3

2010-06-03 @ 13:21:26
Postat av: Alinde

Varför ska du gå på viskadalen?Och varför ska Simone? om du får godkänt i matte då kan du ju börja på ett riktigt gymnasium som du velat hela tiden? Så du får riktiga gymnasiebetyg osv, för där får man bara bedömning. Sandra och Sabine har gått där.

Är bara lite nyfiken på varför du valt att söka dit? :)

2010-06-03 @ 13:30:13
URL: http://endoflifeasweknowit.blogg.se/
Postat av: Alinde

kan även tillägga att Sandra började för att fixa sin gymnasiekompetens men slutade för att hon inte var nöjd med hur det var upplagt. Och med tanke på att det är en folkhögskola så finns det ju mycket äldre människor där med, majoriteten är ju inte i eran ålder. Men ja, :)

2010-06-03 @ 13:38:23
URL: http://endoflifeasweknowit.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0