Kolla vem som hälsar på :)

Kolla vem som har vågat sig fram :) han är ju bara här på besök och åker hem imorgon,men vart här hela veckan tror ja och först nu vågar han titta fram! dessutom jämte mig :)




Sen har jag förbannat tråkigt denna fredagskväll.. Simone ringde innan och ville jag skulle hem till henne ikväll och chilla, men jag pallade inte det heller. Känns som om jag bara är hemma nu förtiden och gör mig fet! äter som en tok när jag är hemma känns det som.. Har även pratat lite med Mick om midsommar, är inte riktigt bestämt om vad vi ska göra men antingen någonn fest, eller god mat med min familj, eller hyra båt och åka runt i storsjön?hmm... ;)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0