Kiosken stänger & mina rastlösa ben dödar mig!

Vi har alltid haft en liten kiosk här i svaneholm, den har funnits här i åratal verkligen. Men idag stänger han ner, känns sorligt på något sätt! mamma är där och handlar varje dag nästan och så.. men går det inte runt så förstår man ju det :) det skulle komma någon ny ägare och ta över det, fast det är först om ett tag. Hörde att det var några från värnamo :P

Sen vill jag säga en annan sak. Alla får ju sådär rastlösa ben ibland, så man inte an sitta still eller så kommer det på natten, det känns som om det kommer sugande och krypande, läskigt är det! Iallafall, detta uppstår varje jävla kväll för mig i mina ben, jag kan verkligen inte sova ! tar timmar ibland innan jag somnar, och det ända som hjälper är att röra på dom, men det är knappt. Tycker det är så konstigt .. någon annan som har rastlösa ben på nätterna? :O hört att det beror på järnbrist..


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Vad har du gjort idag? :)

2010-06-30 @ 21:23:33
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack :)

Fin blogg! :D

2010-06-30 @ 21:43:08
URL: http://fouble.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0