Jag trodde verkligen inte man kunde bli så glad så man grät, men det kan man!

Hej! Det har vart dålig uppdatering, för morfar har vart här och försökt fixa det trådlösa internet, och det gjorde han på den stationära datan, men internet är hur segt som helst nu så det är inte sant! sen försökt jag och mamma fixa det trådlösa på min, men det gick inte och vi vet inte riktigt hur vi ska göra. Så den är avstängd nu, och morfar skulle komma imon och försöka hjälpa oss. Så dålig uppdatering tills dess för nu blir det bara en snabbis :/

Men ni flesta vet säkert hur det gick på matteprovet eftersom jag skrev det på facebook.. men kanske inte alla.
JAG FICK G!!!!! hahah! helt jävla otroligt och jag trodde det verkligen inte. Var så nervös precis innan, men jag hade klarat alla moment fast det vara lite på geometri, men jag fick göra ett mini prov och sen satte han mitt betyg. JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN! nu behöver jag inte direkt oroa mig för min framtid. Men många frågar varför jag ska gå på folkhögskola istället för gymnasiet.

Nu ska ni få era svar:
Viskadalen verkar vara en jävligt bra skola, och man kan ju läsa allmän kurs, dom har inga prov och dom sätter inga direkta krav på en, så det är ju rätt slappt och man läser ju upp gymnasie kompitens men man blir ju ingenting. Så därför måste man vidarutbilda sig på högskolan. Det är det jag tänker mycket över.. Men jag ahde tänkt skicka in papper på om mitt G, sen får vi se vad jag får för svar från gymnasiet i augusti? det är la då man får reda på om man kommit in. Och, jag vill ju bli stylist och om jag inte kommer in på det, så kommer jag gå på viskadalen. Men, kommer jag in som stylist vilket är en liiiiiiiten chans, så kommer jag självklart gå där och mitt liv är fulländat! ♥ hoppas i fick svar på era frågor :)
Imon ska vi till en sjö vid kristineberg med skolan och spela kubb, grilla m.m vi ska vara där klockan nio och annas pappa och hon och caroline hämtar upp mig i stan tio i nio imon ungefär. Typ som en sista grej med klassen.
Men jag hoppas verkligen morfar kommer fixa internet imon, så jag kan blogga mer! kram!

Kommentarer
Postat av: Alinde

GRATTIS än en gång! :D Du förtjänade verkligen att klara det!

Och nu hoppas vi med alla våra fingrar och tår att du kommer in på stylist :D

2010-06-03 @ 20:03:10
URL: http://endoflifeasweknowit.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0