Jag har gjort vad jag kan och orkar!

Nu har jag gjort det jag orkat, har nästan gått egenom hela matteboken. Men nästan skjuter ingen hare. Men jag är verkligen trött på matten nu. Nu får det fan räcka, jag kommer ge allt jag kan imon verkligen. Kommer som sagt inte gå från klassrummet förrän jag vet att det är godkänt. Har nog aldrig pluggat såhär mycket matte i hela mitt liv på en och samma gång:) önska mig lycka till iallafall! eller, nej gör inte det. Det betyder ju otur när man gör det! ;)
Om en halvtimma börjar desperate housewife, har ju missat typ 2 avsnitt nu det senaste och pratade med Anna och hon sa att det är jätte spännade nu, så det är verkligen så värt att se det!

Men detta blir sista inlägget för dagen, för sen kommer jag stänga av datan osv. Längtar så efter min säng och jag längtar också efter min Mikael, skulle åkt till honom idag men jag prioriterade matten nu.. Ska träffa honom imorgon, längtar verkligen!

Puss♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0