Home! & bloggen e fortfarande cp..

Hej bloggen! nu är jag precis hem kommen och jag ser att bloggen fortfarande är helt förstörd.. har innan idag försökt fixa det igen, men det vill verkligen inte funka! så.. om någon fortfarande kan hjälpa mig, så help plz! Är inte sugen på att blogga när det ser ut som f-a-n.
Idag har jag iallafall vart hos Nelly med mamma, vi var där en bra stund och solade! senare åkte vi in till stan och käkade, brorsan var med också.. sen var vi inne på ginatricot, och på h&m. Jag köpte inget på h&m, kände att jag inte hade råd.. annars var allt jätte billigt där inne! men jag köpte två plagg från gina, en kjol och ett linne. Ska visa snart =) Sen handlade vi även lite, fast vi ska in och handla mer på torsdag, dagen innan midsommar! det är även bestämt att vi ska grilla här hemma och jag ska vara med min familj och älskling, så inget festande direkt! Nu är vi hemma iallafall och jag stör mig som fan på bloggen.. har nästan inte tänkt på annat!
Träffade även på ganska mycket folk som jag inte sett på ett tag, det var lite kul :P Egentligen skulle jag hem till mikael nu, men jag tar det imon istället!

Kjolen tyckte jag var rätt häftig!
och vet ni, jag har även fått massa färg idag!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0